Morning Running
ကျန်းမာရေး( က-အ )နေထိုင်မှုပုံစံအလှအပနှင့်နေထိုင်စားသောက်မှုပုံစံ

❄ ဆောင်းတွင်း မနက်ခင်း Jogging လုပ်တော့မယ်ဆိုလျှင် 🏃‍♀️

1 Mins read

❄ ဆောင်းတွင်း မနက်ခင်း Jogging လုပ်တော့မယ်ဆိုလျှင် 🏃‍♀️
🌅 မနက်ခင်းစပြေးတော့မယ်လို့ စပြီးတွေးမိယုံနဲ့တင် အပြေးသမားတစ်ယောက်လို အားထက်သန်မှုအပြည့်နဲ့ စတင်ကြပါတယ်။ အခုမှစပြေးဖို့စဉ်းစားသူပဲဖြစ်ဖြစ် ကျန်းမာရေးအတွက် ဝိတ်ကျချင်လို့၊ ပိုပြီးကျန်းမာချင်လို့ အလွယ်တကူလိုက်လုပ်နိုင်တာဆိုလို့ ပြေးတာ လမ်းလျှောက်တာ တခြားအားကစားတွေ များစွာရှိတဲ့ အနက်မှ အနှေးပြေးခြင်းလို့ လူသိများတဲ့ (Jogging) ကိုပြုလုပ်လာကြပါတယ်။ဒီတော့ Jogging မလုပ်ခင်ဘာတွေသိသင့်လဲ ဘာတွေပြင်ဆင်ထားသင့်လဲဆိုတာကို ဖော်ပြပေးချင်ပါတယ်။

📌အပြေးဖိနပ် တစ်စုံ
ပြေးတယ်ဆိုတာ အပြေးစက်တွေ၊ လမ်းလျှောက်စက်တွေ ဈေးကြီးပေးပြီးမှ လုပ်လို့ရတဲ့ အားကစား မဟုတ်တဲ့အတွက် အပြင်( outdoor) အားကစားလုပ်မယ်ဆိုတာနဲ့ သက်တောင့်၊ သက်သာဖြစ်စေမယ့် Running Shoe တစ်စုံကိုတော့ ရှိရပါမယ်နော်။

📌ရာသီဥတု (အချိန်နဲ့ နေရာ)
လေ့လာတွေ့ရှိချက်တွေအရ မနက်ခင်းနဲ့ ညခင်းအချိန်တွေမှာ လေ့ကျင့်ခန်းလုပ်ရတာကို ပိုနှစ်သက်ကြပါတယ် အကြောင်းရင်းအနေနဲ့ကတော့ (လေကောင်းလေသန့်၊ လူသူမထူထပ်လို့၊ အချိန်ပိုပေးနိုင်လို့၊ နေရောင်ခြည်တိုက်ရိုက်မထိတဲ့အတွက် အပူချိန် သိပ်မခံစားရလို့) အစရှိတဲ့ အချက်တွေကြောင့် ဖြစ်ပါတယ်။

📌Indoor လို့ခေါ်တဲ့ အိမ်တွင်း(သို့) အားကစားခန်းမ Gym
Indoor sport စတော့မယ်ဆိုတာနဲ့ ပုံမှန်အဖြစ်များတက်တာက သွေးပူလေ့ကျင့်ခန်း မလုပ်ပဲတန်းပြီး ပြေးတက်ကြပါတယ် အဲ့ဒီ့တော့ အချိန်တွေကိုလိုတာထက်ပိုမိုအားစိုက်ရတဲ့ အတွက် ထိခိုက်ဒဏ်ရာဖြစ်စေတက်ပါတယ် (ဥပမာ ခြေကျင်းဝတ် နာခြင်း၊ အရည်ကြည်ဖုထခြင်း) အစရှိသဖြင့် ဖြစ်ပေါ်စေတက်ပါတယ်။

📌ထိခိုက် ဒဏ်ရာမရအောင် အမြဲသတိထားရမှာက ခန္ဓာကိုယ်ဟာ စက်ရုပ်မဟုတ်တဲ့ အတွက် လေ့ကျင့်ခန်းတွေ အားကစားတွေ လုပ်တဲ့အခါ ဖြစ်ပေါ်တက်တဲ့ နာကျင်မှု၊ ကိုက်ခဲမှုတွေကို ခံနိုင်ရည်ရှိရပါမယ်။ပြောင်းလဲလာတဲ့ ဇီဝကမ္မဖြစ်စဉ်တွေကိုလည်း အမြဲသတိထားစောင့်ကြည့်ပြီး လိုအပ်လာလျှင်လည်း သက်ဆိုင်ရာကျန်းမာရေး ဆရာဝန်များထံသို့ တိုင်ပင်ကုသမှုခံယူပါ။
မြန်မာပြည်သူ၊ ပြည်သားများ ကိုယ်စိတ်နှစ်ပါးကျန်းမာချမ်းသာကြပါစေလို့ဆိုတောင်းပါတယ်။

#myDoctor

“တိုင်ပင်ဆွေးနွေးကျန်းမာရေး၊ myDoctor နှင့်ဆက်သွယ်ပေး”

👉myDoctor Application ရယူရန် >>> https://bit.ly/myDoctorTelemedicineApps <<<

MyDoctor Telemedicine Application
Related posts
စားသောက်မှုပုံစံနေထိုင်မှုပုံစံအခြားရောဂါများအထွေထွေရောဂါများအလှအပနှင့်နေထိုင်စားသောက်မှုပုံစံ

🤳 Screen Time နဲ့ ဇက်ကြောတက်ခြင်း ပြဿနာ

1 Mins read
နေပူ ခေါင်းကိုက်ရတဲ့ ကြားထဲ Computer, Laptop, Phone တွေ နဲ့ တစ်ချိန်လုံး အလုပ်လုပ်နေရလို့ ဇက်ကြော‌တွေကပါ တက်လာပြန်ပြီ။ ဒီလို တစ်ချိန်လုံးဖြစ်နေရင် ခက်ရချည့်ရဲ့။အကြောတွေကလဲတက် ပျို့ချင် အန်ချင်စိတ်တွေကလဲဖြစ်နဲ့ တော်တော်ကို အဆင်မပြေပါဘူး။ ဒါတွေဟာ ကိုယ်တစ်ယောက်ထဲ ဖြစ်နေတာမဟုတ်ဘဲ…
နေထိုင်မှုပုံစံအလှအပနှင့်နေထိုင်စားသောက်မှုပုံစံ

Should You Wear Underwear To Sleep ?

1 Mins read
ညအခါ မိမိအတွင်းခံကို ချွတ်အိပ်သင့် မအိပ်သင့်=========== ပူပြင်းတဲ့ နွေရာသီညတွေမှာ အိပ်စက်ချိန်တွင် မိမိအတွင်းခံဝတ်လျက် အိပ်သင့်မအိပ်သင့် ဆိုတဲ့ အကြောင်းလေး ပြောပြချင်ပါတယ်… ညအိပ်ရာဝင်ချိန်မှာ တချို့က. Pajama ၊ တီရှပ် ၊ ပုဆိုး စသဖြင့် ဝတ်ဆင်ပြီး အိပ်တတ်ကြပါတယ်…..
Uncategorizedစားသောက်မှုပုံစံနေထိုင်မှုပုံစံအခြားရောဂါများ

အပူဒဏ်နှင့် ချွေးထွက်များခြင်းကို ဒီလိုကာကွယ်ကြရအောင်

1 Mins read
=========== ယနေ့အချိန်တွင် ကမ္ဘာကြီးပူနွေးလာသည်နှင့် အမျှ ကျွန်ုပ်တို့မြန်မာနိုင်ငံတွင်လည်း အပူဒဏ်ကို အနည်းနှင့် အများ ခံစားကြရပေသည်။ အများအားဖြင့် နေပူထဲတွင် အလုပ်လုပ်သောသူများ၊ ကလေးများနှင့် သက်ကြီးရွယ်အိုများသည် အပူဒဏ်ကို ပို၍ခံစားကြရသည်။အပူဒဏ်ကြောင့် ဖြစ်သော ကျန်းမာရေးပြဿနာများကို မဖြစ်စေဖို့ အပူဒဏ်ကို ဤသို့ကာကွယ်ကြရအောင်။ အပူချိန်လွန်ကဲလာခြင်းသည်…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *