Vitamin-B
စားသောက်မှုပုံစံအလှအပနှင့်နေထိုင်စားသောက်မှုပုံစံ

သတိထားရမည့် Vitamin B ချို့တဲ့သောပြဿနာ

1 Mins read

Vitamin B နဲ့ပတ်သက်ပြီး ရရှိတဲ့ အကျိုးကျေးဇူးတွေကိုတော့ သိရှိပြီးဖြစ်ကြပါလိမ့်မယ်။ Vitamin B ဆိုတဲ့ B အုပ်စုမှာ B1, B2, B6, B12 အစရှိတဲ့ Vitamin အမျိုးအစားငယ်လေးတွေပါဝင်ပေါင်းစပ်ဖွဲ့စည်းထားတာကို B complex လို့ခေါ်ပါတယ်။ ယနေ့ခေတ်မှာတော့ Vitamin B နဲ့ပက်သက်တဲ့ အားဆေးတွေကို လူတိုင်းဝယ်ယူသောက်သုံးမှီဝဲနေကြတာကို တွေ့ရှိရပါတယ်။ Vitamin Bလိုအပ်သူတွေအတွက် B ချိုတဲ့မှုကို ကာကွယ်ပေးနိုင်ပြီး ခံစားနေရတဲ့ ရောဂါဝေဒနာများကနေ သက်သာလာတာကို တွေ့ရှိရပါတယ်။  

Vitamin B ကိုသောက်သုံးဖို့ဆိုရင် Vitamin B ချို့တဲ့လက္ခဏာများကို သိရှိထားဖို့လိုအပ်ပါတယ်။ 

သိထားရမယ့် Vitamin B ချို့တဲ့ လက္ခဏာတွေကတော့

– ခြေလက် ထုံကျင်ခြင်း

– အစားစားချင်စိတ်လျော့နည်းခြင်း

– မောဟိုက်လွယ်ခြင်း

– ဝမ်းချုပ်ခြင်း

– ဝမ်းလျှောခြင်း

– Weight loss ရခြင်း

– ခြေသည်းလက်သည်းနှင့် ဆံပင်များကြွပ်ဆတ်ခြင်း

– အသားအရေဖြူဖျော့နေခြင်း

– Mouth ulcer ရခြင်း

– Walking problem

– စိတ်ပိုင်းဆိုင်ရာ ပြဿနာများ နဲ့ 

– အမြင်အာရုံ ဝေဝါးခြင်း စတာတွေဖြစ်ပါတယ်။

Vitamin B ချို့တဲ့ရာမှတစ်ဆင့် ခံစားရမယ့် နောက်ဆက်တွဲရောဂါများမှာ

– B1 ချို့တဲ့ ဘယ်ရီဘယ်ရီရောဂါ

– သွေးအားနည်းရောဂါ

– Atropic Gastritis ရောဂါ

– အရိုးပွရောဂါ

– Crohn’s disease

– Graves’ disease or Lupus

– Mental Disease  အစရှိတဲ့ ရောဂါများဖြစ်ကြပါတယ်။ 

Vitamin B မချို့တဲ့အောင် ဘယ်လိုနေထိုင်စားသောက်သင့်လဲ.?

1. B complex ပါဝင်သောအားဆေးသောက်ခြင်း

2.  နို့၊ဒိန်ချဉ်၊အသား၊ငါး၊ဥများ စားသုံးပေးခြင်း

3. B12 ဓါတ်ကြွယ်ဝစွာပါတဲ့ အသား များစားခြင်း

4. အသားမစားပါက ဥအမျိုးမျိုး စားခြင်း

5. Salmon Tuna  စသောငါးအမျိုးမျိုး စားပေးနိုင်ခြင်း

6. အသား အသည်း ကလီစာ များ စားပေးခြင်း

7. အသီး အရွက်များ စားပေးခြင်း

ဖြည့်စွက်စာများ စားပေးခြင်း အားဖြင့် ခန္ဓာကိုယ်အတွက် လိုအပ်တဲ့ Vitamin B  ဓါတ်ကို ရယူနိုင်တာကြောင့် တစ်နေ့တာ လိုအပ်တဲ့ပမာဏရအောင် နေထိုင်စားသုံးပြီး B ချို့တဲ့ရောဂါများမှ ကင်းဝေးအောင် နေထိုင်နိုင်ပါတယ်။

#BetexStres
#DKSH
#myDoctor

MyDoctor Telemedicine Application
Related posts
စားသောက်မှုပုံစံနေထိုင်မှုပုံစံအခြားရောဂါများအထွေထွေရောဂါများအလှအပနှင့်နေထိုင်စားသောက်မှုပုံစံ

🤳 Screen Time နဲ့ ဇက်ကြောတက်ခြင်း ပြဿနာ

1 Mins read
နေပူ ခေါင်းကိုက်ရတဲ့ ကြားထဲ Computer, Laptop, Phone တွေ နဲ့ တစ်ချိန်လုံး အလုပ်လုပ်နေရလို့ ဇက်ကြော‌တွေကပါ တက်လာပြန်ပြီ။ ဒီလို တစ်ချိန်လုံးဖြစ်နေရင် ခက်ရချည့်ရဲ့။အကြောတွေကလဲတက် ပျို့ချင် အန်ချင်စိတ်တွေကလဲဖြစ်နဲ့ တော်တော်ကို အဆင်မပြေပါဘူး။ ဒါတွေဟာ ကိုယ်တစ်ယောက်ထဲ ဖြစ်နေတာမဟုတ်ဘဲ…
နေထိုင်မှုပုံစံအလှအပနှင့်နေထိုင်စားသောက်မှုပုံစံ

Should You Wear Underwear To Sleep ?

1 Mins read
ညအခါ မိမိအတွင်းခံကို ချွတ်အိပ်သင့် မအိပ်သင့်=========== ပူပြင်းတဲ့ နွေရာသီညတွေမှာ အိပ်စက်ချိန်တွင် မိမိအတွင်းခံဝတ်လျက် အိပ်သင့်မအိပ်သင့် ဆိုတဲ့ အကြောင်းလေး ပြောပြချင်ပါတယ်… ညအိပ်ရာဝင်ချိန်မှာ တချို့က. Pajama ၊ တီရှပ် ၊ ပုဆိုး စသဖြင့် ဝတ်ဆင်ပြီး အိပ်တတ်ကြပါတယ်…..
Uncategorizedစားသောက်မှုပုံစံနေထိုင်မှုပုံစံအခြားရောဂါများ

အပူဒဏ်နှင့် ချွေးထွက်များခြင်းကို ဒီလိုကာကွယ်ကြရအောင်

1 Mins read
=========== ယနေ့အချိန်တွင် ကမ္ဘာကြီးပူနွေးလာသည်နှင့် အမျှ ကျွန်ုပ်တို့မြန်မာနိုင်ငံတွင်လည်း အပူဒဏ်ကို အနည်းနှင့် အများ ခံစားကြရပေသည်။ အများအားဖြင့် နေပူထဲတွင် အလုပ်လုပ်သောသူများ၊ ကလေးများနှင့် သက်ကြီးရွယ်အိုများသည် အပူဒဏ်ကို ပို၍ခံစားကြရသည်။အပူဒဏ်ကြောင့် ဖြစ်သော ကျန်းမာရေးပြဿနာများကို မဖြစ်စေဖို့ အပူဒဏ်ကို ဤသို့ကာကွယ်ကြရအောင်။ အပူချိန်လွန်ကဲလာခြင်းသည်…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *