ေယာဂက်င့္ထံုး (Yoga)ရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳးအသြယ္သြယ္

ယခုေခတ္မွာ က်န္းမာေရးကို လူႀကီးလူငယ္မေရြးလိုက္စားလာၾကၿပီျဖစ္တဲ့အတြက္ အားကစားခန္းမ(Fitness Gymnasium)မ်ား ေနရာအေတာ္မ်ားမ်ားမွာေပၚလာၿပီျဖစ္ပါတယ္။ ထို႔အတူပဲ က်န္းမာေရးဆိုင္ရာ ကုထံုးတစ္ခုျဖစ္တဲ့ ေယာဂက်င့္စဥ္ (Yoga)ေလ့က်င့္ေရးခန္းမမ်ားလည္း႐ွိလာပါၿပီ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေယာဂက်င့္ျခင္းရဲ႕ေကာင္းက်ိဳးေတြကို ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္။

၁. ခႏၶာကိုယ္ႂကြက္သားႏွင့္အေၾကာမ်ား ေပ်ာ့ေျပာင္းလာျခင္း

ေယာဂက်င့္ျခင္းအားျဖင့္ တစ္ေနကုန္အေညာင္းမိၿပီးေတာင့္တင္းေနတဲ့ သင့္ရဲ႕ ႂကြက္သားေတြေပ်ာ့ေျပာင္းလာကာ ပင္ပန္းမႈကိုေျပေလ်ာ့ေစမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။

၂. ကိုယ္ေနဟန္က်င့္စဥ္

ေယာဂက်င့္စဥ္ေတြဟာ ကိုယ္ေနဟန္အေနအထားတစ္ခုမွာ ခႏၶာကိုယ္ကို ၾကံ့ၾကံ့ခံရပ္တည္ႏိုင္ေအာင္လဲအေထာက္အကူျပဳတဲ့အတြက္ ခႏၶာသန္စြမ္းၾကံ့ခိုင္မႈအားကို တက္ေစပါတယ္။

၃. ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစားက်နမႈ

မိနစ္သံုးဆယ္ခန္႔ေယာဂက်င့္ျခင္းဟာ ခႏၶာကိုယ္အေလးခ်ိန္ေပၚမူတည္ၿပီး ၁၂၀ကယ္လိုရီမွ ကယ္လိုရီ၂၀၀ အထိက်ဆင္းေစႏိုင္တာေၾကာင့္ အဆီပိုေတြကိုဖယ္႐ွားေပးၿပီး ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစားက်နမႈကို ထိန္းညႇိေပးပါတယ္။

၄. စိတ္ဖိစီးမႈကင္းေဝးေစျခင္း

ေယာဂက်င့္သူေတြဟာ အာရံုကိုစူးစိုက္ထားၿပီး ေလ့က်င့္ရတဲ့အတြက္ စိတ္ကိုပိုမိုတည္ၿငိမ္ေစၿပီး စိတ္ဖိစီးမႈကိုေလ်ာ့က်ေစပါတယ္။

၅. သင့္ႏွလံုးက်န္းမာေရးအတြက္

ေယာဂက်င့္ျခင္းဟာ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ကိုထိန္းညႇိေပးၿပီး ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းကို ေျဖးေျဖးနဲ႔မွန္မွန္ခုန္ေစပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေသြးတိုးနဲ႔ႏွလံုးေရာဂါအစပ်ိဳးေနသူမ်ားအတြက္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရင္း ေရာဂါကာကြယ္ႏိုင္မယ့္နည္းလမ္းတစ္ခုလည္းျဖစ္ပါတယ္။

ေမတၱာျဖင့္

စိုင္းျမတ္သူ