” မီးဖြားၿပီး ဘယ္ေလာက္အျကာမွာ ဝိတ္ျပန္ခ်မလဲ?”

အပ်ိဳတုန္းကလို ခႏၶာကိုယ္ေလးျပန္ရဖို႔ဆိုရင္ ၆လ၊၁ႏွစ္ေတာ့ အနည္းဆံုး ေစာင့္ရပါလိမ့္မယ္ ေမေမတို႔ေရ။ဝိတ္ခ်ရာမွာလည္း အစားအေသာက္ဆင္ျခင္ျခင္းနဲ႔ အားကစားလုပ္ျခင္း….ဒီလိုက်န္းမာေရးနဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ နည္းလမ္းမ်ားကိုသာသံုးသင့္ၿပီး၊ပိန္ေဆးမ်ားသံုးစြဲျခင္းကို လံုးဝေ႐ွာင္ၾကဥ္သင့္ပါတယ္ေနာ္။

ဘယ္အခ်ိန္ေလာက္ကစၿပီး ဝိတ္ခ်လို႔ရၿပီလဲဆိုရင္ …ႏို႔ဘူးတိုက္တဲ့ ေမေမတို႔အေနနဲ႔ မီးဖြားၿပီး ၆ပတ္ျပည့္ၿပီးလို႔ ေဆးရံုရက္ခ်ိန္းျပန္ျပၿပီး မိခင္ေရာ ကေလးပါ က်န္းမာေရးေကာင္းတယ္ဆို စလို႔ရပါၿပီ။

မိခင္ႏို႔တိုက္ေနတဲ့ ေမေမတို႔ကေတာ့ ကေလး ၂လျပည့္မွ စပါေနာ္။

စိတ္႐ွည္ဖို႔ေတာ့ လိုမယ္ေနာ္ ေမေမတို႔ေရ…။အေပၚမွာေျပာထားတဲ့ အခ်ိန္ကာလထက္ ေ႐ွ႕ပိုေစာၿပီး ဝိတ္မခ်ဖို႔ရယ္၊အစာေရဆာျဖတ္ေတာက္…ေလ့က်င့္ခန္းေတြအျပင္းအထန္လုပ္ၿပီး အခ်ိန္တိုအတြင္း ေပါင္ခ်ိန္အမ်ားႀကီးက်ေအာင္ မႀကိဳးစားဖို႔ေတာ့ သတိေပးလိုက္ပါရေစေနာ္။

ခုလို သတိေပးရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ မီးဖြားျပီးခ်ိန္ဆိုတာေမေမတို႔အတြက္ နလန္ထစအခ်ိန္ျဖစ္တဲ့အေလ်ာက္ ေကာင္းစြာအနားယူၿပီး အားအင္ျပန္လည္ ျဖည့္တင္းဖို႔ လိုအပ္တာေၾကာင့္ပါ။

မဟုတ္ရင္ အင္အားျပတ္လပ္ၿပီး က်န္းမာေရးထိခိုက္ႏိုင္လို႔ပါ။ႏို႔တိုက္မိခင္ေတြမွာဆို….ကေလးပါ အာဟာရခ်ိဳ႕တဲ့သြားႏိုင္တယ္ေလ။သာမန္လူေတြမွာ တစ္ပတ္ကို ၂ေပါင္ခ်တာ ပံုမွန္ေပမယ့္ ေမေမတိူ႔ကေတာ့ တစ္ပတ္ကို အမ်ားဆံုး ၁ေပါင္ခြဲသာ ေလ်ွာ့ခ်သင့္ပါတယ္။ညေနစာမစားတာမ်ိဳး…တစ္ေန႔ ႏွစ္နပ္ေလာက္ပဲစားတာမ်ိဳး မလုပ္သင့္ပါဘူးေနာ္။အစားကို နည္းနည္းစီ ခဏခဏခြဲစားၿပီး မနက္စာ ေန႔လည္စာ ညစာ သံုးနပ္အျပည့္စားလို႔ရပါတယ္။ၾကားထဲမွာလည္း အဆီမတက္မယ့္ သြားေရစာေလးေတြစားပါ။အေကာင္းဆံုးကေတာ့ ကြၽမ္းက်င္ဆရာဝန္နဲ႔တိုင္ပင္ၿပီး စနစ္တက် ကိုယ္အေလးခ်ိန္ခ်ဖို႔ တိုက္တြန္းပါတယ္ေနာ္။

က်န္းမာလွပတဲ့ မိခင္ဘဝ ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ၾကပါေစ။

ေမ (ေဆး ၂)