စိတ္သြားတိုင္း ကိုယ္ပါေစမယ့္ အာဟာရဓာတ္ေလးမ်ား

လိင္မႈကိစၥဆိုသည္မွာ လူတိုင္းႏွင့္ကင္းႏိုင္ေသာ အရာမဟုတ္ေပ ။ အရြယ္ရလာသူတို႔အတြက္ အိမ္ေထာင္သည္မ်ား အတြက္ ၾကဳံေတြ႕ရေလ့ရွိသည့္ သဘာဝကိစၥျဖစ္သည့္အေလ်ာက္ သင့္အေနႏွင့္ စိတ္ပ်က္စရာအေျခအေနမ်ဳိး မျဖစ္ေစရန္ လိုအပ္ေပသည္ ။

သင့္အေနနဲ႔အၿမဲလိုလို ပင္ပန္းေနရတာ ၊ ေခါင္းေတြကိုက္ခဲေနရတာ ၊ စိတ္မပါ လက္မပါ အၿမဲျဖစ္ေနပါသလား ။ အသက္အရြယ္မေရြး အခ်ိန္မေရြး သင့္ရဲ႕ စြမ္းအင္ေတြ ျမႇင့္တင္ေပးမယ့္ စြမ္းအားျမင့္ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္ေတြ လာပါၿပီ ။

ဟုတ္ပါတယ္ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္ေတြပါ ။ ဒီတခ်ဳိ႕ေသာ ဗီတာမင္နဲ႔သတၱဳဓာတ္ေတြဟာ sex hormones လိင္မႈဆိုင္ရာ လႈံ႕ေဆာ္တ့ဲေဟာ္မုန္းေတြျဖစ္တ့ဲ estrogen မေဟာ္မုန္းေတြ testosterone က်ားေဟာ္မုန္းေတြထုတ္လုပ္ရာမွာ အေရးပါ ပါတယ္ ။ ဒီလို အေျခခံဓာတ္ေတြ လုံလုံေလာက္ေလာက္မရွိဘဲ စိတ္ေက်နပ္ဖြယ္ လိင္မႈကိစၥေတြဟာ ျဖစ္မလာပါဘူး ။ တခ်ဳိ႕ဗီတာမင္နဲ႔သတၱဳဓာတ္ေတြက စိတ္ဖိစီးမႈေတြ ေလွ်ာ့ခ်ေပးသလို စြမ္းအားကိုလဲ ျမႇင့္တင္ေပးပါတယ္ ။

(၁)ဗီတာမင္ D

အိမ္တြင္းေအာင္းေလ့ရွိတ့ဲသူေတြ ေနေရာင္ျခည္နဲ႔ လုံလုံေလာက္ေလာက္ထိေတြ႕မႈမရွိတ့ဲသူေတြမွာ ဗီတာမင္ D ဓာတ္ဟာ ခ်ဳိ႕ယြင္းေနတတ္ပါတယ္ ။ ဗီတာမင္ D ဓာန္ နည္းပါးခ်င္းဟာ အမ်ဳိးသမီးေတြအတြက္ မေဟာ္မုန္း estrogens ကိုနည္းေစတ့ဲအတြက္ လိင္မႈကိစၥဆိုင္ရာစိတ္မ်ား ေလ်ာ့ပါးေစသလို အ႐ိုးေတြကိုလဲ အားနည္းေစပါတယ္ ။ ဒါ့အျပင္ ဗီတာမင္ D ဓာတ္ နည္းပါးခ်င္းဟာ စိတ္က်ျခင္းနဲ႔ဆက္စပ္ေနတ့ဲအတြက္ လိင္ကိစၥမွာပိုမိုၿပီး စိတ္မပါလက္မပါျဖစ္ေစႏိုင္ပါတယ္ ။ အမ်ဳိးသားေတြအတြက္လဲ က်ားေဟာ္မုန္း နည္းပါးေစၿပီး လိင္စိတ္ေလ်ာ့နည္းေစပါတယ္ ။

(၂) ဗီတာမင္ A

ဗီတာမင္ A ဟာ သဘာဝ ဗိုင္ယာဂရာလား ? သင့္အေနနဲ႔ အိပ္ခန္းအတြင္း စြမ္းေဆာင္ရည္ေတြ ေလ်ာ့က်ေနၿပီ စိတ္အလိုမက်ျဖစ္ေနၿပီဆိုလွ်င္ သင့္ခႏၶာကိုယ္အတြင္းရွိ ဗီတာမင္ A ကိုစစ္ၾကည့္သင့္ပါၿပီ ။ ဗီတာမင္ A ေလ်ာ့နည္းျခင္းဟာ ေဟာ္မုန္းထုတ္လုပ္ရာမွာ မ်ားစြာ ထိခိုက္ေစႏိုင္ၿပီး အထူးသျဖင့္ အမ်ဳိးသားေတြကို ပိုထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္ ။

(၃) ဗီတာမင္ E

ဗီတာမင္ E ကို sex vitamin လို႔ေတာင္ တင္စားၾကတာပါ ။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦးကို ဆြဲေဆာင္စိတ္ေတြ ၊ လိုခ်င္တပ္မက္မႈေတြ ၊ စိတ္ပါျခင္းေတြျဖစ္လာေစဖို႔ မရွိမျဖစ္ ဗီတာမင္ပါပဲ ၊ ဒါေၾကာင့္လဲ ႏုပ်ဳိေစတ့ဲ အားေဆးေတြထဲ အၿမဲပါေလ့ရွိသလို သင့္ကို လူငယ္ေလးေတြလို စြမ္းေဆာင္ေစမယ့္ ဗီတာမင္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ။ ေသာက္ေဆးအေနသာမက လိမ္းေဆးအျဖစ္ပါ အသုံးျပဳႏိုင္ပါတယ္ ။

(၄) ဗီတာမင္ B1

သင့္ရဲ႕ စိတ္လက္ပါရွိမႈကို တညလုံးနီးပါး ၾကာရွည္ေစလိုပါသလား ။ ဒါဆို သင့္ေန႔စဥ္အစားအစာေတြထဲ B1 ဓာတ္ လုံလုံေလာက္ေလာက္သာပါ ပါေစ ။ ဗီတာမင္ B1 ဟာ သင့္ရဲ႕ လိင္မႈဆိုင္ရာ စြမ္းအင္ေတြကို အဆုံးစြန္ တြန္းေပးမယ့္ အရာပဲျဖစ္ပါတယ္ ။ B1 အားနည္းျခင္းဟာ ေမာပန္းလြယ္ အားကုန္လြယ္ၿပီး ပင္ပန္းမႈကိုျဖစ္ေစပါတယ္ ။

(၅) ဗီတာမင္ B3

ဗီတာမင္ B3 ဟာ သင့္ရဲ႕ ဦးေႏွာက္ႏွင့္တကြတစ္ကိုယ္လုံးဆီကို ေသြးလည္ပတ္စီးဆင္းမႈကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္ ။ ဒါေၾကာင့္ ခ်စ္တင္းေႏွာရာမွာ စိတ္ေက်နပ္မႈဆိုတ့ဲ orgasm ရဖို႔ မရွိမျဖစ္လိုအပ္တ့ဲ ဓာတ္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္ ။

(၆)ဇင့္

သင့္အေနနဲ႔ ခ႐ုေတြ ကမာေတြ စားျခင္းျဖင့္ လိင္မႈကိစၥေတြမွာ ပိုစြမ္းေဆာင္ႏိုင္တယ္ ၾကားဖူးပါလိမ့္မယ္ ။ ဒါဟာ ဇင့္သတၱဳဓာတ္ေတြျပည့္ေနတ့ဲအတြက္ေၾကာင့္ပါ ။ ဒီဇင့္ဓာတ္ဟာ က်ားေစာ္မုန္းထုတ္လုပ္ေရးမွာ အေရးပါလွၿပီး ဒါဟာ လိင္မႈကိစၥအတြက္မရွိမျဖစ္ပဲျဖစ္ပါတယ္ ။

(၇) အိုမီဂါ ၃

အိုမီဟာ ၃ အက္ဆစ္ဓာတ္ကို က်ေနာ္တို႔ ငါးအဆီက အဓိကရပါတယ္ ။ သူဟာ စိတ္ကို တည္ၿငိမ္ေစရာမွာ အဓိက မင္းသားႀကီးျဖစ္တ့ဲအတြက္ စိတ္ပါလက္ပါရွိေစဖို႔ အေထာက္အကူေပးပါတယ္ ။ ဒါ့အျပင္ခႏၶာကိုယ္အတြင္းရွိ ဓာတ္ေတြကို မွ်တေစရန္လဲ အေထာက္အကူေပးပါတယ္ ။

အားလုံးက်န္းမာၾကပါေစ

ေဒါက္ပီ