ဒူးက်န္​းမာ​ေရး အ​ေလး​ေပး

ဒူးနာျခင္​းသည္​ အသက္​ႀကီးသူမ်ားကို အစဥ္​ ဒုကၡ​ေပး​ေလ့ရွိ​ေသာ ျပႆနာျဖစ္​သည္​။

သင္​ ဒူးနာ​ေနပါသလား

၁။ အ​ေနအထိုင္​ အ​ေရးႀကိးပါသည္​။

-ေလွကားတက္​လ်ွင္​​ျဖည္​းျဖည္​းတက္​ပါ။

-ေအာက္​ မထိုင္​ပါနွင္​့။

-ေလးပင္​​ေသာအရာမ်ား မ,မပါနွင္​့။

၂။ အပူကပ္​​ေပးပါ

​ေရ​ေႏြးအိတ္​၊ ၾကပ္​ထုပ္​ စ​ေသာ ပူ​ေႏြးသည္​့အရာမ်ား ကပ္​​ေပးျခင္​းျဖင္​့ ​ေသြးလည္​ပတ္​မႈ​ေကာင္​း​ေစပါသည္​။ ႂကြက္​သားမ်ား ​ေျပ​ေလ်ာ့သျဖင္​့လည္​း အနာသက္​သာ​ေစသည္​။

 

၃။ သင္​့တင္​့​ေသာ ​ေလ့က်င္​့ခန္​း လုပ္​​ေပးပါ။

ျပင္​းထန္​​ေသာ ​ေလ့က်င္​့ခန္​းမ်ားသည္​ ဒူးနာျခင္​းကို ပိုမို ဆိုး႐ြား​ေစသျဖင္​့ ​ေတာ္​သင္​့​ေသာ ​ေလ့က်င္​့ခန္​းကိုသာ ​ေ႐ြးခ်ယ္​ပါ။ အ​ေကာင္​းဆံုးမွာ

၁) မနက္​ထလ်ွင္​ ကုတင္​​ေပၚမွ မဆင္​း​ေသးပဲ ဒူး​ေကြးဒူးဆန္​႔ ၁၅ခါ၊ ညအိပ္​လ်ွင္​လည္​း ၁၅ခါလုပ္​​ေပးပါ။

၂) ၾကာၾကာထိုင္​လ်ွင္​ ဒူးကို ​အေကြးအဆန္​႔ ျပဳ​ေပးၿပီးမွ ထပါ။ ထိုင္​​ေနရမည္​ဆိုလ်ွင္​ ၁နာရီျခားတစ္​ခါ ဒူး​ေကြးဒူးဆန္​႔ ျပဳလုပ္​​ေပးပါ

၃) ​ေျခဖ်ားခတ္​​ေသာ ​ေလ့က်င္​့ခန္​း လုပ္​​ေပးပါ

၄။ ဒူးစြပ္​ စြပ္​ပါ

ဒူးစြပ္​မ်ားသည္​ ပိုမို​ေကာင္​းမြန္​လာသည္​နွင္​့အမ်ွ ဒူးနာ​ေသာ​ေဝဒနာကို အမ်ားဆံုးပံ့ပိုးလာနိုင္​ၾကသည္​ကို ​ေတြ႕ရသည္​။

၅။ အကိုက္​အခဲ​ေပ်ာက္​​​ေဆး ပါေသာ ​ေဆးလိမ္​းပါ၊ ပလာစတာကပ္​ပါ။

​ေသာက္​​ေဆး၊ ထိုး​ေဆးသည္​ အလြန္​နာက်င္​လာ​ေသာအခါ သက္​သာ​ေသာ္​လည္​း ရက္​ရွည္​လမ်ား မွီဝဲျခင္​းကို ​ေရွာင္​ၾကဥ္​သင္​့ပါသည္​။