ကဲအခုလိုျမန္မာသၾကၤန္မွာ ဘာလုပ္ဖို႔အစီစဥ္ရွိၾကလဲ?

ခရီးသြားလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ မ႑ပ္ထိုင္တာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေလွ်ာက္လည္ရင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ တစ္ခုေတာ့မွာခ်င္တာကေတာ့ ဒီလိုပူျပင္းလွတဲ့ရာသီဥတုမွာေသြးတိုးနဲ႔က်န္းမာေရးကိုဂ႐ုစိုက္ဖို႔ပါပဲ သက္လတ္ပိုင္းေတြရဲ႕ထံုးစံအတိုင္း က်န္းမာေရးလိုက္စားဖို႔ေမ့ေလ်ာ့ေနတတ္ၾကသလို မိသားစုတာဝန္ကို အဓိက ထမ္းပိုးရတဲ့အရြယ္ေတြဆိုေတာ့ စိတ္ျဖည့္စီးမႈေတြကလဲအျပည့္ကိုး။

စိတ္ပင္ပန္းလူပင္ပန္းမႈကို ေဆးလိပ္၊အရက္၊ဘီယာ ေတြနဲ႔ေျဖေလ်ာ့ရင္း ေသြးတိုးေရာဂါကို သတိမပူမိျဖစ္ေနမွာတတ္သာေပါ့

ဘယ္အျခအေနဆိုေသြးတိုးေနၿပီလဲ?

အေပၚေသြး 135 mmHg / ေအာက္ေသြး85mmHg အထက္မွာအၿမဲရွိေနရင္ ဆရာဝန္နဲ႔အၿမဲတိုင္ပင္ေဆြးေႏြးသင့္ပါတယ္။

ဘယ္အရြယ္ေတြမွာေသြးတိုးတတ္လဲ?

သက္ႀကီးပိုင္းအရြယ္ေတြမွာအျဖစ္မ်ားေပမဲ့ ေသြးတိုးေရာဂါဟာ လူလတ္ပိုင္းအရြယ္မွာလည္းရွိတတ္ပါတယ္။ဘာလကၡဏမွလမျပပဲေသြးတိုးေနႏိုင္ၿပီး မ်ားေသာအားျဖင့္ ႏွလံုး ၊ေက်ာက္ကပ္၊မ်က္လံုး၊ေလငန္း စတဲ့ေနာက္ဆက္တြဲေရာဂါလကၡဏာေပၚမွသိတတ္ၾကပါတယ္။

အခ်ိန္မေႏွာင္းခင္ မိမိက်န္းမာေရးကိုဂ႐ုစိုက္ဖို႔ လိုက္နာမယ့္အခ်က္ေတြကေတာ့

-ေသြးေပါင္မွန္မွန္ခ်ိန္ပါ

-က်န္းမာေစမဲ့ healthy life style ကိုေျပာင္းပါ

-Ready Make food ႏွင့္ processed food ေတြမွာ ဆိုဒီယမ္ပါဝင္မႈမ်ားလို႔ မျဖစ္မေနေရွာင္ပါ

-အဆီ၊အငန္၊အခ်ိဳ ေလွ်ာ့စားပါ

-အသီးအရြက္ အသီးအႏွံ ပိုစားပါ

-တေန႔ကိုမိနစ္၃၀ အနည္းဆံုးလမ္းသြက္သြက္ေလ်ာက္ပါ။

-စိတ္ဖိစီးမႈ ေလ်ာ့ႏိုင္သမွ်ေလ်ာ့ပါ

-ေဆးလိပ္၊အရက္၊ဘီယာ၊ကြမ္း ေတြေရွာင္ပါ

-အိပ္ေရးဝေအာင္အိပ္ပါ

-မိမိ၏ေသြးေပါင္ခ်ိန္ ပမာဏကိုထိန္းပါ

လူလတ္ပိုင္းအရြယ္မွာ ဘယ္သြားသြား အလြယ္တကူ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ႏိုင္ဖို႔

Omron ကမ႓ာ့နံပါတ္ (၁)ဒီဂ်စ္တယ္ ေသြးေပါင္ခ်ိန္တိုင္းကိရိယာမွ features အသစ္ေတြနဲ႔လက္ေကာက္ဝတ္ေသြးေပါင္ခ်ိန္တိုင္းကိရိယာ HEM-6232T ျမန္မာႏိုင္ငံကိုေရာက္ရွိေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သတင္းေကာင္းပါးလိုက္ပါတယ္။

ေပ်ာ္ရႊင္ေသာႏွစ္သစ္သၾကၤန္ျဖစ္ပါေစ။