နို႔တိုက္​မိခင္​အတြက္​ အာဟာရ

မိခင္​တို႔သည္​ ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​စဥ္​ ျဖစ္​​ေစ၊ မီးဖြားစဥ္​ျဖစ္​​ေစ အာဟာရသံုးစြဲမႈသည္​ အျခား လူသာမန္​တို႔ထက္​ အာဟာရပိုမို လိုအပ္​ပါသည္​။ ထို႔​ေၾကာင္​့ အစာအာဟာရကို မလိုအပ္​ပဲ ​ေရွာင္​ျခင္​း မျပဳလုပ္​သင္​့​ေခ်။

အထူးသျဖင္​့ နို႔တိုက္​မိခင္​တို႔သည္​ အစာအာဟာရကို မလိုအပ္​ပဲ မ​ေရွာင္​ၾကဥ္​သင္​့ပါ။ အသားစားလ်ွင္​ က​ေလးသန္​ထသည္​၊ အ႐ြက္​စားလ်ွင္​ ​ေလပြသည္​ ဆို​ေသာ အယူအစြဲတို႔​ေၾကာင္​့ မိခင္​​ေရာ က​ေလးပါ မလိုအပ္​ပဲ ခ်ဴခ်ာသြားတတ္​​ေလသည္​။ ထို႔​ေၾကာင္​့ အလြန္​ ငန္​​ေသာ အစားအစာမ်ား၊ စပ္​​ေသာအစာအစာမ်ားမွ တစ္​ပါး အျခား အစားအစာမ်ားလည္​း နို႔တိုက္​မိခင္​က စား​ေပးရမည္​။

၁။ ကိုယ္​ကာယ ႀကံ့ခိုင္​သန္​စြမ္​း​ေအာင္​ ကစီဓာတ္​စားပါ

ဆန္​၊ ဂ်ံဳ၊ ​ေျပာင္​း အစရွိ​ေသာ အုပ္​စုသည္​ နို႔ခ်ိဳ အတြင္​း၌ အင္​အားဓာတ္​ကို ပိုမို​ေစသည္​

၂။ အသားဓာတ္​ရ​ေအာင္​ အသား၊ ပဲ စားပါ။

အသားဓာတ္​သည္​ မိမိက​ေလး ဖြံၿဖိဳးရန္​ အလိုအပ္​ဆံုး ျဖစ္​ပါသည္​။ သန္​ထလ်ွင္​ သန္​ခ်လို႔ ရပါသည္​။ က်က္​​ေအာင္​ခ်က္​လ်ွင္​ သန္​မထတတ္​ပါ။ ထို႔​ေၾကာင္​့ အသား မ​ေရွာင္​ပါနွင္​့။


၃။ သက္​​ေစာင္​့ဓာတ္​ရ​ေအာင္​ ဟင္​းသီးဟင္​း႐ြက္​ စားပါ။

ဟင္​းသီးဟင္​း႐ြက္​ စားျခင္​းျဖင္​့ မိခင္​နွင္​့ က​ေလးအတြက္​ လိုအပ္​​ေသာ သက္​​ေစာင္​့ဓာတ္​ကို ရရွိရံုသာမက မိခင္​ ဝမ္​းမခ်ဳပ္​​ေစရန္​ အ​ေထာက္​အပံ့ ​ေပးပါသည္​။ ဤအခ်က္​မွာ အ​ေရးမႀကီးဟု ထင္​ရ​ေသာ္​လည္​း မိခင္​ ဝမ္​းမမွန္​ပါက မီးတြင္​း စိ​တ္​ပူပန္​ျခင္​းမ်ား၊ ​ေခါင္​းကိုက္​ျခင္​းမ်ား ျဖစ္​​ေပၚနိုင္​သည္​ျဖစ္​ရာ က​ေလးအတြက္​ နို႔ခ်ိဳအထြက္​နည္​းနိုင္​သျဖင္​့ မ​ေပါ့ဆသင္​့​ေပ။ ခ်ဥ္​ရည္​ဟင္​းအျဖစ္​ ခ်က္​ျပဳတ္​စား​ေသာက္​ျခင္​းျဖင္​့လည္​း လိုအပ္​​ေသာ ဗီတာမင္​စီကိုပါ ရရွိ​ေစပါသည္​။


၄။ အား​ေဆး သို႔မဟုတ္​ ျဖည္​့စြက္​စာမ်ား

ဗီတာမင္​ စီနွင္​့ ​ေဖာလစ္​အက္​ဆစ္​သည္​ နို႔တိုက္​မိခင္​အတြက္​ အ​ေရးႀကိး​ေသာ အားျဖည္​့ဓညတ္​မ်ား ျဖစ္​သည္​။ ဗီတာမင္​စီသည္​ ရင္​​ေသြး၏ ခုခံအား ကိုပါ ​ေကာင္​းမြန္​​ေစသည္​။

၅။ ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​အား​ေဆး ဆက္​လက္​မွီဝဲပါ

၂​ေယာက္​စာ လိုအပ္​​ေန​ေသာ နို႔တိုက္​မိခင္​မ်ားအတြက္​ အာဟာရကို အလ်င္​မီ​ေအာင္​ မွီဝဲနိုင္​ရန္​ မျဖစ္​နိုင္​​ေပ။ ထို႔​ေၾကာင္​့ ကိုယ္​ဝန္​​ေဆာင္​အား​ေဆးကုိ ဆက္​လက္​မွီဝဲပါ။

ေဒါက္တာယမင္း(ေဆး ၁)