ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ ေျခေထာက္ၾကြက္သားမ်ားနာက်င္ကိုက္ခဲျခင္း

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ ေျခေထာက္ၾကြက္သားမ်ားနာက်င္ကိုက္ခဲျခင္းကို ကိုယ္ဝန္ ဒုတိယသံုးလမွစတင္ၾကံဳေတြ႕ရနိုင္ပါတယ္။ဒါဟာဘာေၾကာင့္ျဖစ္ရတယ္ဆိုတာ ေသခ်ာတဲ႔အေၾကာင္းရင္းမရွိေပမယ့္ ကိုယ္ဝန္လရင့္လာတာနဲ႔အမွ်တျဖည္းျဖည္းၾကီးလာတဲ႔ သားအိမ္ရဲ႕အေလးခ်ိန္ေၾကာင့္ျဖစ္ရတယ္လို႔ ယူဆၾကပါတယ္။ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္မွာျဖစ္တတ္တဲ႔ ေျခေထာက္ေဖာေရာင္ျခင္းဟာလည္း ေျခေထာက္ၾကြက္သားမ်ားကို ကိုက္ခဲေစပါတယ္။

ဘယ္လိုသက္သာေအာင္လုပ္မလဲ?

ေျခေထာက္မ်ားကို အေကြးအဆန္႔လုပ္ပါ။ေျခက်င္းဝတ္ကို ဗဟုိုျပဳ ျပီး ေျခဖဝါးကို အေပၚေအာက္အေကြးအဆန္႔ျပဳ လုပ္ေပးပါ။ဒီလိုလုပ္ျပီးတဲ႔အခါမွာ ေရေႏြးအိတ္ေလးကပ္ေပးတာျဖစ္ျဖစ္ ႏွိပ္နယ္ေပးတာျဖစ္ျဖစ္လုပ္ေပးသင့္ပါတယ္။လမ္းအနည္းငယ္ေလ်ွာက္ေပးတာကလည္း အေထာက္အကူျဖစ္ေစပါတယ္။

ဘယ္လိုကာကြယ္မလဲ?

ကာကြယ္တဲ႔နည္းလမ္းအတိအက်ေတာ့မရွိေပမယ့္ ေအာက္ပါနည္းလမ္းေတြကေတာ့ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ ေျခေထာက္ၾကြက္သားမ်ားနာက်င္ကိုက္ခဲျခင္းကိုေလ်ာ့ပါးသက္သာေစပါတယ္။

(၁)ေန႕လည္ေန႔ခင္းေတြ နဲ႔ ညအိပ္ရာဝင္ခါနီးေတြမွာ ေျခသလံုးၾကြက္သားေတြကို ဆန္႕ေပးပါ။

(၂)ထိုင္ေနတဲ႔အခိ်န္ ထမင္းစားတဲ႔အခ်ိန္ TV ၾကည့္ခ်ိန္မ်ိဳးေတြမွာ ေျခက်င္းဝတ္ကို လွည့္လည္လႈပ္ရွားေပးတာ ေျခေခ်ာင္းေလးေတြကို လႈပ္ရွားေပးတာမ်ိဳးေလးေတြ လုပ္ေပးနုိင္ပါတယ္

(၃)ေန႕စဥ္ပံုမွန္လမ္းေလ်ွာက္ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးပါ။

(၄)ေျခေထာက္မွ ႏွလံုးဆီသို႕ေသြးစီးဆင္းမႈေကာင္းေအာင္ ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ဘယ္ဘက္ကိုေစာင္းအိပ္ေပးပါ။

(၄)ေရဓာတ္ျပည့္ဝေအာင္ ေနပါ။

(၅)ညအိပ္ရာမဝင္ခင္ေရေႏြးေႏြးနဲ႔ေရခ်ိဳးပါ။

(၆)ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ ေျခေထာက္ၾကြက္သားမ်ားနာက်င္ကိုက္ခဲျခင္း Magnesium နဲ႔ Calcium Supplement ေတြညႊန္တတ္ၾကပါတယ္။ဒါေပမယ့္ ဆရာဝန္ရဲ႕ ညႊန္ၾကားခ်က္ပါမွ ေသာက္သင့္ပါတယ္။

ဒီအခ်က္ေတြကိုလိုက္နာၾကည့္ေသာ္လည္း ေျခေထာက္ၾကြက္သားမ်ားနာက်င္ကိုက္ခဲျခင္းဟာ ပိုဆုိးလာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဆရာဝန္နဲ႔ျပသတိုင္ပင္သင့္ပါတယ္။

Dr. ပြင့္ၿဖိဳးေက်ာ္