ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ အိပ္မေပ်ာ္ျခင္း

ပထမဆံုးသိေစခ်င္တာကေတာ့ ဗိုက္ဗိုက္တို႔ အိပ္မေပ်ာ္လို႔ ဗိုက္ထဲက ကေလးေလးကိုမထိခိုက္ဘူးဆိုတာရယ္၊ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္စဥ္ အိပ္မေပ်ာ္တာဟာ အျဖစ္မ်ားတဲ့ သဘာဝျဖစ္စဥ္ေတြထဲကတစ္ခုဆိုိတာရယ္ပါ။

အိပ္မေပ်ာ္ျခင္း၊ အိပ္ေပ်ာ္လိုက္ ႏိုးလိုက္ျဖစ္ျခင္း၊ႏိုးလာၿပီးျပန္အိပ္မရေတာ့ျခင္း၊ အိပ္ေပ်ာ္ေသာ္လည္း ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေမာမက်ျခင္း စတဲ့ အိပ္စက္ျခင္းဆိုင္ရာျပသနာေတြဟာ အထူးသျဖင့္ ကိုယ္ဝန္ရွိစကာလနဲ႔ ကိုယ္ဝန္ေနာက္ဆံုး ၃လတြင္ ၾကံဳေတြ႕ရႏိုင္ပါတယ္။

ဗိုက္ဗိုက္တို႔ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္အိပ္ေပ်ာ္ေစဖို႔ အကူအညီျဖစ္မယ့္နည္းလမ္းေလးေတြ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္ေနာ္

၁) အေကာင္းဆံုးကေတာ့ အိပ္ခါနီး ၁နာရီ ေလာက္ကစၿပီး ဖုန္း၊တီဗီ၊ကြန္ပ်ဴတာ စတာေတြ မၾကည့္ပါနဲ႔ေတာ့။ စာဖတ္ခ်င္တဲ့အခါ စာအုပ္ဖတ္လို႔ရပါတယ္။

၂) ညဖက္ကို ေရေႏြးေႏြးနဲ႔ ေရခ်ိဳးတာကလည္း သက္ေတာင့္သက္သာရွိေစၿပီး ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္ေပ်ာ္ေစဖို႔ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္။( ေရအရမ္းမပူဖို႔ေတာ့ သတိျပဳပါ။)

၃) ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္တာေကာင္းကာတယ္။ဒါေပမယ့္ မနက္နဲ႔ ေန႔ခင္းပိုင္ူေတြမွာ ေရပိျေသာက္ၿပီး ည ၇နာရီေနာက္ပိုင္းေလာက္ကို ေရေလၽွာ့ေသာက္ျခင္းျဖင့္ အိပ္ေနစဥ္ ဆီးခနခနထသြားရျခင္းကို ကာကြယ္ၿပီးသားျဖစ္ေစပါတယ္။

၄) အိပ္ရာမဝင္ခင္ အဆာေျပာမုန္႔စားဖို႔မေမ့ပါနဲ႔။အထူးသျဖင့္ ႏြားႏို႔ကဲ့သို႔ ပရိုတင္းဓာတ္ (အသားဓာတ္)ျပည့္ဝတဲ့ အစားအေသာက္မ်ိဳးက အိပ္ေပ်ာ္ေနစဥ္ အစာေခ်ရည္အမ်ားအျပားထြက္ျခင္း၊ရင္ေခါင္းပူျခင္းကို ကာကြယ္ေပးပါတယ္။(အိပ္ခါနီး ေကာ္ဖီ၊လက္ဖက္ရည္ စတဲ့ကဖင္းပါေသာ အစားအေသာက္မ်ား မစားမိဖို႔ေတာ့ သတိေပးပါရေစ။)

၅) သက္ေတာင့္သက္သာရွိႏိုင္မည့္အေနအထားျဖင့္ အိပ္ပါ။(ပက္လက္မအိပ္တာေတာ့ ပိုေကာင္းပါတယ္။) ေဘးေစာင္းအိပ္ပါ။ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ေခါင္းအံုး ဖက္လံုးျဖင့္အိပ္ျခင္း၊ကိုယ္ဝန္လရင့္လာတဲ့အခါ လိုအပ္ပါက ေဘးေစာင္းၿပီး ဗိုက္ေအာက္တြင္ ေခါင္းအံုးငယ္ခံအိပ္ျခင္း စတာေတြ လုပ္ႏိုင္ပါတယ္။အိပ္ခန္းအတြင္း မိမိအဆင္ေျပႏိုင္ေသာအခန္းအပူခ်ိန္ထားရွိျခင္း၊ မီးမ်ားအားလံုးမွိတ္၍အိပ္ျခင္း စသျဖင့္ မိမိႏွစ္သက္သည့္ အေနအထားမ်ိဳးထားရွိပါ။

၆) တရားမွတ္ျခင္း၊တရားထိုင္ျခင္း၊ စိတ္ထဲဘာမွမေတြးဘဲ စိတ္ေျဖေလ်ာ့ျခင္းတို႔လုပ္ေဆာင္ပါ။

၇) ေန႔အခ်ိန္တြင္ လႈပ္လႈပ္ရွားရွားေနပါ။သို႔မွသာ ခနၶာကိုယ္ေသြးလည္ပတ္မႈေကာင္းမြန္ၿပီး ႏွစ္ၿခိဳက္စြာ အပန္းေျဖအိပ္စက္ႏိုင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

ပိုင္နီေမ