ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ကို္ယ္အေလးခ်ိန္ဘယ္လိုထိန္းမလဲ?

ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ကိုယ္အေလးခ်ိန္တိုးျခင္းဟာ ပံုမွန္ျဖစ္စဥ္ျဖစ္ပါတယ္။သို႔ေသာ္လည္း လိုတာထက္ပိုမ်ားတဲ႔ကို္ယ္အေလးခ်ိန္ဟာ ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္ ဆီးခ်ိဳတက္ျခင္း ကို္ယ္ဝန္ဆိပ္တက္ျခင္း ခြဲေမြးရႏိုင္ေျခမ်ားျခင္းနဲ႔ လမေစ့ကေလးေမြးျခင္းတို႔လို ျပႆနာေတြကို ျဖစ္ေပၚေစတတ္ပါတယ္။

ဘယ္လိုထိန္းသိမ္းမလဲ?

(၁) က်န္းမာေသာကို္ယ္အေလးခ်ိန္ျဖစ္မွ ကိုယ္ဝန္ယူပါ။မိမိရဲ႕ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို ရွိသင့္တဲ႔အေလးခ်ိန္တစ္ခုေရာက္ေအာင္လုပ္ျပီးမွ ကိုယ္ဝန္ယူပါ။

(၂)ဥာဏ္ရွိစြာစားသံုးပါ။
ကိုယ္ဝန္ေဆာင္ခ်ိန္မွာ ကေလးအတြက္အာဟာရပိုလိုတဲ႔အတြက္ပိုစားရမွာမွန္ပါတယ္။နည္းနည္းစီအၾကိမ္ေရမ်ားမ်ားစားပါ။ခဏခဏစားေနတဲ႔အတြက္ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္တည္ျငိမ္ျပီး ဆာလြန္းလို႔ေလာဘတၾကီးစားမိတာမ်ိဳးမျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။အသား အသီးအႏွံနဲ႔ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ားမ်ားစားပါ။ဆန္လံုးညိဳ နဲ႔ ေကာက္ႏွံတစ္ခုလံုးနဲ႔လုပ္ထားတဲ႔ေပါင္မုန္႔မ်ိဳးစားပါ။ကိုယ္ခ်ဥ္ျခင္းတပ္တဲ႔အစားအေသာက္ဟာ အာဟာရမျဖစ္ေစဘူးဆုိရင္ အာဟာရျဖစ္တဲ႔ဟာေတြနဲ႔ ေရာစားတာမ်ိဳးလုပ္ပါ။

(၃)ေရမ်ားမ်ားေသာက္ပါ။

(၄)လမ္းေလ်ွာက္ပါ။
တစ္ေန႕ ၁၀ မိနစ္မွာ နာရီဝက္အထိလမ္းေလ်ွာက္နိုင္ပါတယ္။

(၅)ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ။
ျပင္းထန္တဲ႔ေလ့က်င့္ခန္းေတြကလြဲလို႔ ေရကူးတာ ေအရုိးဗစ္ကစားတာမ်ဳိးေတြ လုပ္နိုင္ပါတယ္။

(၆)တစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္ေတာ့ ကိုယ္စားခ်င္တာေလးကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္အလိုလိုက္ပါ။

(၇)ကိုယ္ဝန္ေစာင့္ေရွာက္မႈခံယူတဲ႔အခ်ိန္တိုင္း ကိုယ္အေလးခ်ိန္နဲ႔ပတ္သက္ျပီး အာရုံထားပါ။

(၈)ႏို႕တုုိက္ပါ။
နို႕တိုက္တာက တစ္ေန႔ကို ကယ္လိုရီ ၅၀၀ ေလာင္ကြ်မ္းေစနိုင္တဲ႔အတြက္ ကိုယ္ဝန္ေၾကာင့္ တက္ေနတဲ႔ကိုယ္အေလးခ်ိန္ကို ျပန္က်ေစနိုင္ပါတယ္။

Ref;https://www.babycenter.com/0_10-ways-to-avoid-gaining-too-m…