“အ​ေအး လား ? အပူ လား ?”

“သင္​ဟာ တစ္​ခုခုနဲ႔ ထိခိုက္​မိလို႔ ​ဒဏ္​ရာ ရလာရင္​ သက္​သာ​ေအာင္​ ​ေရခဲအိတ္​ အုပ္​မွာလား (သို႔) ​ေရ​ေႏြးအိတ္​ ကပ္​မွာလား”

ဒါဆိုရင္​​ေတာ့ ဒီလို အၾကံျပဳပါရ​ေစ ☺

“​ေရခဲအိတ္​(အ​ေအး)ကို သံုးသင္​့​(သို႔) မသံုးသင္​့ေသာ ထိခိုက္​ဒဏ္​ရာမ်ား”

– အသားစ​မ်ား ထိခိုက္​ျခင္​း၊ ျပတ္​႐ွျခင္​း(ဥပမာ – ဓား႐ွျခင္​း)တို႔မွာ ဒဏ္​ရာကို အ​ေယာင္​သက္​သာ​ေစရန္​ ​ေရခဲအုပ္​ႏိုင္​ပါတယ္​

– အဆစ္​​ေယာင္​ျခင္​း၊ႂကြက္​သားမ်ားဖူး​ေယာင္​ျခင္​း၊အပူ​ေလာင္​ျခင္​း အစ႐ွိတာ​ေတြမွာလည္​း ​ေရခဲအုပ္​​ေပးႏိုင္​ပါသည္​

– အကယ္​၍ သင္​ဟာ ခ်မ္​းတုန္​ဖ်ား​​ေနပါက(သို႔) အ​ေအးမိဖ်ား​ေနလွ်င္​ အ​ေႏြးဓာတ္​ရ႐ွိ​ေစရန္​ ​ေရခဲအိတ္​မအုပ္​သင္​့ပါ ..

– ​ေရခဲအုပ္​ရာတြင္​ တစ္​ခါလွ်င္​ မိနစ္​ ၂၀ ခန္​႔ အုပ္​ႏိုင္​ၿပီး တ​ေန႔လွ်င္​ အႀကိမ္​မ်ားစြာ အသံုးျပဳႏိုင္​ပါသည္​။တစ္​ခါ အသံုးျပဳပီးပါက မိနစ္​ ၂၀ ခန္​႔ ျခား၍ ​​​ေနာက္​တစ္​ႀကိမ္​အသံုးျပဳသင္​့ပါသည္​။

“​ေရ​ေႏြးအိတ္​(အပူ)ကို သံုးသင္​့​(သို႔) မသံုးသင္​့ေသာ ထိခိုက္​ဒဏ္​ရာမ်ား”

-အာရံု​ေၾကာနဲ႔ ႂကြက္​သားမ်ားကို ​ေပ်ာ့​ေျပာင္​း​ေစရန္​ အပူကိုအသံုးျပဳႏိုင္​ပါသည္​

– ႂကြက္​သားမ်ား​ေတာင္​့တင္​းျခင္​း၊အ​ေၾကာဆဲြျခင္​း အစ႐ွိတာ​ေတြမ​ွာဒဏ္​ရာရ​ေသာ​ေနရာ​ေပၚတြင္​ အပူကို အသံုးျပဳႏိုင္​ပါသည္​

– သင္​့၏ ခႏၶာကိုယ္​ပူခ်ိန္​ကို ​ေလ်ာ့ခ်ခ်​င္​ပါက(သို႔) ​ေခြၽးထြက္​​ေနပါက အပူကို အသံုးမျပဳသင္​့ပါ

– အပူကိုလဲ သင္​ခံစားရ​ေသာ ဒဏ္​ရာ မ​ေပ်ာက္​​ေသးပါက မၾကာခဏ အသံုးျပဳျခင္​းအားျဖင္​့ ​ေဝဒနာ သက္​သာ​ေစႏိုင္​ပါသည္​ ။

ပိုင္နီေမာင္