🔖ဗီတာမင္ အားေဆးေတြေသာက္ရင္ ဝမွာလား🔖

ဗီတာမင္ အားေဆးေတြေသာက္ရင္ ဝမွာလားတဲ့။ ့အေမး႐ွိေတာ့ အေျဖ႐ွိရေတာ့မွာေပါ့။ အတိုဆံုးေျဖရရင္ေတာ့ No တစ္လံုးတည္းပါပဲ။

ဒါဆို ပိန္မွာလား။ ေနာက္ထပ္ ‘ဟင့္အင္း’ပါ။ အားေဆးေတြေသာက္လို႔ ဝလာမွာ မဟုတ္သလို ပိန္သြားမွာလည္း မဟုတ္ပါဘူး။

🎯 ဒါဆို လူေတြ ဘာလို႔ အားေဆးေသာက္ၾကတာလဲ ??

ပရိသတ္အေယာက္တစ္ရာရဲ႕ အေျဖဆိုၿပီး ေမးလိုက္ရင္ေတာ့

– အားနည္းလို႔

– က်န္းမာခ်င္လို႔

– ဝခ်င္လို႔

– ေမာပန္းႏြမ္းနယ္လို႔

– အားနည္းလို႔

– ခံတြင္းပ်က္လို႔

– အိပ္မေပ်ာ္လို႔

– ေျခလက္ထံုက်ဥ္လို႔

စတာမ်ိဳးေတြ ေျဖၾကမွာေပါ့။

ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္ ေသာက္ခ်င္ရာအားေဆး ေသာက္တတ္ၾကသလို ကိုယ့္ရဲ႕ လိုအပ္ခ်က္ေပၚမူတည္ၿပီး ဆရာဝန္ၫႊန္ၾကားတာကိုလည္း ေသာက္ၾကပါတယ္။

🎯 အားေဆးေတြရဲ႕ အဓိကရည္ရြယ္ခ်က္က ဘာလဲ ??

ဗီတာမင္ အားေဆးေတြရဲ႕ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္က ဗီတာမင္ ခ်ိဳ႕တဲ့တဲ့ အေျခအေနေတြကို ကုသဖို႔နဲ႔ ကာကြယ္ဖို႔ျဖစ္ပါတယ္။

🎯 ဘာလို႔ ဗီတာမင္ခ်ိဳ႕တဲ့တာလဲ ??

– အစားအေသာက္မွာ လံုေလာက္မွ်တေအာင္မစားျဖစ္ရင္

– အစာအိမ္နဲ႔ အူလမ္းေၾကာင္း ေရာဂါတစ္ခုခု႐ွိေနရင္

– နာတာ႐ွည္ေရာဂါတစ္ခုခု႐ွိေနရင္

စတဲ့ အေျခအေနေတြမွာ ဗီတာမင္ ခ်ိဳ႕တဲ့ႏိုင္ပါတယ္။

🎯 ဗီတာမင္ခ်ိဳ႕တဲ့ရင္ ဘာေတြျဖစ္မလဲ ??

ပိန္တာဝတာနဲ႔ ယွဥ္ၿပီး အထူးတလည္ေျပာရရင္ေတာ့ ဗို္က္တာမင္ဒီ ခ်ိဳ႕တဲ့လာရင္ ဝလာႏိုင္တယ္လို႔ သုေတသန တခ်ိဳ႕မွာ ေတြ႕ရေပမဲ့ အခ်ိဳ႕ကလည္း လက္မခံၾကပါဘူး။ တျခားလကၡဏာေတြကေတာ့ အၾကမ္းဖ်ဥ္းအားျဖင့္ေတာ့ ဟိုးအေပၚမွာ ေျပာခဲ့တဲ့ က်န္တဲ့ ဗီတာမင္ခ်ိဳ႕တဲ့ရင္ျဖစ္မဲ့ လကၡဏာေတြကေတာ့ ဘယ္ဗိုက္တာမင္ေတြခ်ိဳ႕တဲ့တယ္ ဆိုတာေပၚမူတည္ၿပီး သီးသန္႔လကၡဏာေတြ႐ွိပါတယ္။

▪ဗိုက္တာမင္ ေအ ခ်ိဳ႕တဲ့ရင္ အေရျပားျပႆနာေတြ ပိုျဖစ္လာမယ္။ တံေတာင္ဆစ္မွာ ၾကာဆူးေလးေတြ ေပါက္လာတတ္တယ္။ ညဘက္ မ်က္စိအျမင္ခ်ိဳ႕တဲ့တာမ်ိဳး ျဖစ္လာမယ္။

▪ဗိုက္တာမင္ ဘီ အုပ္စု ခ်ိဳ႕တဲ့ရင္ အာရံုေၾကာအားနည္းတဲ့လကၡဏာေတြျဖစ္တဲ့ ထံုက်ဥ္တာေတြ အျဖစ္မ်ားပါတယ္။ ဘီတူး ခ်ိဳ႕တဲ့လာရင္ ႏႈတ္ခမ္းမွာ က်ီးကန္းပါးစပ္နာေလးေတြ ေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။

▪ဗိုက္တာမင္စီ ခ်ိဳ႕တဲ့ရင္ သြားဖံုးေယာင္ရမ္းေသြးယိုတာ ကိုယ္ခံအားက်တာမ်ိဳး ျဖစ္တတ္ပါတယ္။

▪ဗိုက္တာမင္ဒီ ခ်ိဳ႕တဲ့ရင္ ကေလးေတြမွာအ႐ိုးေပ်ာ့တဲ့ ျပႆနာေတြ႕ရတတ္ပါတယ္။

▪ဗိုက္တာမင္အီး ခ်ိဳ႕တဲ့ရင္ေတာ့ အသားအေရနဲ႔ ဆံပင္ ၾကမ္းတမ္း ပ်က္စီးလာတတ္ပါတယ္။

ဒီေတာ့ ဝဖို႔ ပိန္ဖို႔ထက္ က်န္းမာေရးေကာင္းေနဖို႔ ပိုလိုအပ္ပါတယ္။ က်န္းမာတဲ့ ဘဝေနထိုင္မႈပံုစံနဲ႔ ေနထိုင္စားေသာက္ဖို႔ ကိုယ္လက္လႈပ္႐ွားမႈလုပ္ဖို႔ အိပ္ေရးဝဖို႔ စိတ္ဖိစီးမႈေလွ်ာ့ခ်ဖို႔ ပိုအေရးႀကီးပါတယ္။ အစားအေသာက္ကို စံုလင္မွ်တေအာင္ မစားျဖစ္ရင္ေတာ့ ဗိုက္တာမင္အစံုပါမဲ့ အားေဆးတစ္ခုခု ပံုမွန္ေသာက္ေပးဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္..။

Dr ၿဖိဳးေဝလင္း
(1.8.19)