ဗိုက္အဆီက်ေစေသာ အစားအေသာက္မ်ား (Foods that tackle Belly Fats)

(၁) သံပရာရည္
သံပရာရည္သည္ အသည္းအဆိပ္အေတာက္မ်ား ေလ်ာ့က်ေစ၍ အဆီက်ျခင္းကို ပံ့ပိုးေပးပါသည္/

(၂) ငါးႀကီးဆီ (သို႔) ငါးမ်ား
ငါးႀကီးဆီတြင္ ပါဝင္ေသာ အက္ဆစ္မ်ားက ဝမ္းဗိုက္အဆီကိုၿပိဳကြဲေစေသာအာနိသင္ရွိပါသည္။

(၃) ဂ်င္း
ဂ်င္းသည္ အစာေျခဖ်က္ျခင္းကို ေကာင္းမြန္ေစသည့္အျပင္ ကိုယ္တြင္းအပူခ်ိန္တက္လာေစ၍ အဆီေလာင္ကၽြမ္းေစပါသည္။

(၄) ၾကက္သြန္
ၾကက္သြန္သည္ အဆီကို တိုက္ဖ်က္ၿပီး ဗိုက္အဆီက်ေစသည့္အျပင္ ေသြးေပါင္လည္းက်ေစပါသည္။

(၅) ငရုတ္သီး
ငရုတ္သီးသည္ကိုယ္တြင္း အပူခ်ိန္မ်ား၍ အဆီေလာင္ကၽြမ္းျခင္းမ်ားေစပါသည္။

(၆) ခရမ္းခ်ဥ္သီး
ခရမ္းခ်ဥ္သီးတြင္ပါဝင္သည္ ေသြးတြင္အဆီကိုေၾကေစ၍ အဆီက်ေစပါသည္။