ေခ်ာကလက္ႏွင့္သင္၏သြားက်န္းမာေရး..

မနက္ျဖန္ဟာ Valentine’s day ဆိုေတာ့ Vday အမွီ ေခ်ာကလက္နဲ႔သြားက်န္းမာေရးအေၾကာင္းေလး ေပါက္ေပါက္ေဖာက္ပါရေစ 😅

သြားႏွင့္ခံတြင္းက်န္းမာေရးဟာ အေရးႀကီးတဲ့အခန္းက႑တစ္ခုျဖစ္တာမို႔ ဆံုးေအာင္ဖတ္ေပးၾကပါ..လို႔

ဘာလဲကြာ ငါတို႔ေခ်ာကလက္မေကြၽးရေတာ့ဘူးလား ဆိုတဲ့ အတြဲေတြဆူဆဲခ်င္လည္း ၿပီးေအာင္ဖတ္ၿပီးမွ လာဆူဆဲၾကပါ..လို႔😂

ေခ်ာကလက္ဟာ Systemically အရ က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းေပမယ့္လို႔ အခ်ိဳဓာတ္ပါတာေၾကာင့္မို႔လို႔ သြားကိုထိခိုက္ေစႏိုင္ပါတယ္။

ခ်ိဳၿပီးေစးကပ္တဲ့အစားအစာေတြဟာပံုမွန္႐ိုး႐ိုးအစားအစာေတြထက္ သြားမ်က္ႏွာျပင္ေပၚမွာ အခ်ိန္အၾကာႀကီး႐ွိေနႏိုင္တာမို႔လို႔ သြားပိုးစားျခင္းကို ပိုမိုအားေပးပါတယ္။

ေခ်ာကလက္ဟာလည္း ခ်ိဳၿပီးေစးကပ္တဲ့အစားအစာတစ္ခုျဖစ္လို႔ ေခ်ာကလက္ လက္ေဆာင္ရၾကတဲ့ ညီမေလးေတြ မမေတြအေနနဲ႔ ေခ်ာကလက္အမ်ားႀကီးလက္ေဆာင္ရတိုင္း တနင့္တပိုးမစားပဲနဲ႔ ဉာဏ္နဲ႔ဆင္ျခင္စားေသာက္ၾကပါလို႔ အၾကံေပးခ်င္တာပါ။😂

ေခ်ာကလက္အပါအဝင္ ခ်ိဳၿပီးေစးကပ္တဲ့အစားအစာေတြကို ဘယ္လိုဉာဏ္႐ွိ႐ွိစားေသာက္ၾကမလဲဆိုရင္…

တစ္ခါတည္းနဲ႔ အမ်ားႀကီးစားပစ္ပါ။

အားရေအာင္၊ အီဆိမ့္ေအာင္၊ ဝျပဲေနေအာင္စားပစ္ပါ။

စားၿပီးရင္ သြားတိုက္ၿပီးေသခ်ာသန္႔႐ွင္းေရးေလးလုပ္ေပးပါ။

နည္းနည္းနဲ႔ ခဏခဏမစားပါနဲ႔။

ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ သြားပိုးစားေရာဂါျဖစ္ေစတဲ့ factor ေတြထဲမွာ အခ်ိန္ ဆိုတာ ပါပါတယ္။

ဆိုလိုတာက သြားေပၚမွာ ခ်ိဳျပီးေစးကပ္တဲ့အစားအစာေတြ အခ်ိန္အၾကာႀကီးတည္႐ွိေနျခင္းဟာ သြားပိုးစားေရာဂါကိုျဖစ္ေပၚေစဖို႔ အားေပးေနတာမို႔လို႔ ေခ်ာကလက္စားမယ္ဆိုရင္ နည္းနည္းနဲ႔ ခဏခဏစားေနမယ့္အစား တစ္ခါတည္း အဝအျပဲစားၿပီး သြားတိုက္ေပးၾကပါ..လို႔

(ဒီစာေရးသူ Legendary FA ေလးကိုလည္း ေခ်ာကလက္ေလးလာေကြၽးၾကပါလို႔…😁)

#DrSaiTS