ရာသီဓမၼတာ လာေနစဥ္ ေဆာင္ရန္ ေရွာင္ရန္သိသင့္သိထိုက္သည့္အခ်က္မ်ား

အမ်ိဳးသမီးမ်ား သည္ အပ်ိဳေဖာ္ဝင္လာသည္ႏွင့္အမွ် လစဥ္ ရာသီဓမၼတာ လာျခင္းကို မလြဲ မေသြ ရင္ဆိုင္ၾကရေလ့ရွိပါသည္။ ထို ကာလအတြင္း အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာေျပာင္းလဲမႈမ်ားသာမက စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ေျပာင္းလဲမႈမ်ားကိုပါ ၾကဳံေတြ႕ခံစားရေလ့ရွိပါသည္။ ထို႕အျပင္ ခႏၶာကိုယ္အတြင္း ေဟာ္မုန္းမ်ားေျပာင္းလဲမႈေၾကာင့္ ေခါင္းကိုက္ျခင္း၊ ပိ်ဳ႕အန္ျခင္းမ်ားကို ခံစားရမည့္အျပင္ ဓမၼတာေသြးဆင္းေနစဥ္ ကာလ အတြင္း ဗိုက္ေအာင့္ျခင္း ကို ခံစားရလိမ့္မည္။ ထိုေၾကာင့္ထိုကာလ အတြင္းေဆာင္ရန္ ေရွာင္ရန္ သိသင့္သိထိုက္သည္မ်ားကို ေဖာ္ျပသြားပါမည္။

ေဆာင္ရန္

၁။ လုံေလာက္စြာအနားယူပါ။
ဓမၼတာလာေနစဥ္ကာလအတြင္း အမ်ိဳးသမီးမ်ား၏ ေဟာ္မုန္း level မ်ားသည္ အနည္းဆုံးအေနအထားသို႔ ေရာက္ရွိေနတတ္သည္။ ခႏၶာကိုယ္ ၏ ကိုယ္ခံအားစနစ္မွာလည္း အားနည္းေနတတ္သည့္ အျပင္ အတက္အက်လဲ ျမန္ဆန္တတ္သည့္အတြက္ လုံေလာက္စြာအနားယူသင့္ပါသည္။

၂။ အစားအေသာက္ကိုမွန္ကန္စြာေရြးခ်ယ္စားသုံးပါ။
ဓမၼတာ လာေနစဥ္ကာလအတြင္း မွန္ကန္စြာေရြးခ်ယ္စားေသာက္ျခင္းသည္ ခံစားေနရ ကိုက္ခဲမႈ မ်ားအားသက္သာေစ႐ုံမွ်က စိတ္ကိုရႊင္လန္းတက္ႂကြေစသည္။ အမွ်င္ဓါတ္မ်ားေသာ ပဲမ်ိဳးစုံႏွင့္ ဟင္သီးဟင္းရြက္မ်ားသည္ ဗီတာမင္ ဘီ၊ မက္ဂနီစီယမ္၊ ကယ္စီယံ ႏွင့္ ပိုတက္စီယမ္ ဓါတ္မ်ားပါဝင္ေသာေၾကာင့္ ဝမ္းမွန္ေစ႐ုံမွ်မက ကိုယ္လက္မအီမသာျဖစ္ျခင္း၊ ဗိုက္ေအာင့္ျခင္းမ်ားကို သက္သာေလ်ာ့ပါးေစသည္။

၃။ အရည္မ်ားမ်ားေသာက္ပါ။

ဓမၼတာလာေနစဥ္ကာလအတြင္း အမ်ိဳးသမီးမ်ားသည္ ခႏၶာကိုယ္ အတြင္းေရဓါတ္ဆုံးရႈံးမႈမ်ားျဖစ္ပြားေလ့ရွိပါသည္။ ထို ဆုံးရႈံးသြားေသာ ေရဓါတ္မ်ားကို ျပန္လည္ျဖည့္တင္းရန္အတြက္ ေရ ၊ အားျဖည့္အခ်ိဳရည္ႏွင့္ သစ္သီးေဖ်ာ္ရည္မ်ားကို ေသာက္သုံးရမည္ျဖစ္သည္။

၄။ အေပါ့စားေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ပါ။

သုေသသနေလ့လာမႈမ်ားအရ ဓမၼတာလာေနစဥ္ကာလအတြင္း သက္ေတာင့္သက္သာရွိေသာအေပါ့စားေလ့က်င့္ခန္းမ်ား ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ ခႏၶာကိုယ္ေသြးလည္ပတ္မႈကိုေကာင္းေစၿပီး မအီမသာျဖစ္ျခင္း ႏွင့္ ကိုက္ခဲမႈမ်ားကိုသက္သာေလ်ာ့ပါးေစပါသည္။

၅။ အဝတ္အစားကိုတင္းၾကပ္စြာဝတ္ျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ပါ။

ဓမၼတာလာေနစဥ္ကာလအတြင္း တင္းၾကပ္ေသာဝတ္စားဆင္ယင္မႈျပဳလုပ္ျခင္းသည္သင့္အား သက္ေတာင့္သက္သာမျဖစ္ေစေသာေၾကာင့္ ေပါ့ပါး လြတ္လပ္ေသာ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈမ်ားျပဳလုပ္ ပါ။

၆။ ေရေႏြးအိတ္အသုံးျပဳပါ။

ဓမၼတာလာေနစဥ္ကာလအတြင္း ေရေႏြးအိတ္ အား ဝမ္းဗိုက္ေအာက္ပိုင္းသို ့ကပ္ျခင္းသည္ အကိုက္အခဲေသာက္ေဆးမ်ားေသာက္သည္ကဲ့သို႔ပင္ ကိုက္ခဲ့မႈမ်ားကိုေလ်ာ့ပါးေစသည္။

ေရွာင္ရန္

၁။ ေကာ္ဖီ ေသာက္သုံးမႈေလ်ွာ့ခ်ပါ။

ေကာ္ဖီတြင္ပါဝင္ေသာ ကဖိန္းဓါတ္သည္ နာက်င္မႈမ်ားကို လႈံေဆာ္ေပးေသာေၾကာင့္ထိုကာလအတြင္း ေကာ္ဖီေသာက္သုံးမႈကို နည္းေအာင္ႀကိဳးစားပါ။

၂။ လစဥ္သုံးပစၥည္းမ်ားကို မလဲလွယ္ဘဲအခ်ိန္ၾကာျမင့္စြာအသုံးျပဳျခင္းမွေရွာင္ၾကဥ္ပါ။

ထိုကဲသို ့ေသာ အျပဳအမူမ်ိဳးျပဳလုပ္ျခင္း သည္ လစဥ္သုံးပစၥည္းတြင္ ပိုးမႊားမ်ားေပါက္ဖြားေစၿပီး အနံအသက္ဆိုးမ်ားျဖစ္ေပၚလာႏိုင္သျဖင့္ ေရွာင္ၾကဥ္သင့္ပါသည္။

၃။ အပူအစပ္ႏွင့္ ဆီေၾကာ္မုန္႔မ်ားေလ်ာ့စားပါ။

အပူအစပ္ႏွင့္ ဆီေၾကာ္မုန္ ့မ်ားအလြန္အကၽြံ စားေသာက္ျခင္းသည္ အစာမေၾကျခင္း ရင္ျပည့္ရင္ကယ္ ေစၿပီး ကိုယ္လက္မအီမသာျဖစ္ျခင္းကို ပိုမို ဆိုးရြားေစပါသည္။

၄။ ခ်စ္တင္းႏွီးေႏွာမႈမလုပ္ပါႏွင့္။

သင္ဘယ္လို ခံစားေနရတာ သင္အသိဆုံးပါ။ ထိုကာလမွာ အတူတူေနျခင္း ဟာခံစားမႈတစ္ခုထက္ ေရာဂါပိုးကူးစက္ျခင္းႏွင့္ပို၍ နာက်င္ျခင္းသာ ျဖစ္ပြားႏိုင္ေသာေၾကာင့္ တတ္ႏိုင္သမွ် ေရွာင္ပါ။

ေမတၱာျဖင္

ေဇယ်သူ

ေဇယ်သူ