နို႔ေသာက္ျခင္း၏ ေကာင္းက်ိဳးမ်ား

နို႔ေသာက္ပါလို႔ေျပာရင္ အားရွိတယ္လို႔ျပန္ေျပာၾကတာ ၾကားဖူးမွာပါ။ အားရွိတာအျပင္ ဘာအက်ိဳးေက်းဇူးေတြ ရပါေသးသလဲ? ဒါေလးေတြ ဖတ္ၾကည့္ရေအာင္။

၁။ အရိုးအဆစ္ သန္မာတယ္။
နို႔မွာပါတဲ့ ကယ္လ္ဆီယမ္ ေခၚ ထံုးဓာတ္ နဲ႔ ဗီတာမင္ဒီ တို႔ေၾကာင့္ အရိုးအဆစ္ေတြ ႀကံ့ခိုင္ေစပါတယ္။ ကေလးေတြမွာ ဖြံ႕ၿဖိဳးႀကီးထြား အရပ္ရွည္ေစတဲ့အျပင္ လူႀကီးေတြမွာဆိုလည္း အရိုးပြျခင္းကို ကာကြယ္ေပးတဲ့အတြက္ နို႔ပံုမွန္ေသာက္ရင္ အရပ္ရွည္ပါတယ္။ အရိုးမက်ိဳးလြယ္ပါဘူး။

၂။ ကယ္လ္ဆီယမ္ျဖည့္ အျခားဓာတ္စာေတြနဲ႔ေတာင္ မတူပါဘူး။
အျခား ကယ္လ္ဆီယမ္ျဖည့္ထားတဲ့ ႏြားနို႔မဟုတ္တဲ့ နို႔ေတြမွာဆိုရင္ ႏြားနို႔မွာပါတဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သက္ေစာင့္ဓာတ္ေတြ မရနိုင္ပါဘူး။

၃။ သြားေလးေတြ လွတယ္။
ႏြားနို႔ဟာ သြားေႂကြလႊာတက္ဖို႔ အေကာင္းဆံုး အာဟာရပါ။

၄။ ပိုတက္ဆီယမ္
တစ္ေန႔ ႏြားနို႔၃ခြက္ ဒါမွမဟုတ္ ဒိန္ခ်ဥ္ေသာက္ေပးျခင္းျဖင့္ လိုအပ္တဲ့ ပိုတက္ဆီယမ္ဓာတ္ ရၿပီး ေသြးေပါင္ထိန္းညႇိေပးပါတယ္။

၅။ အဆီမတက္ေရး
သာမာန္ နို႔ကို မလိုင္မ်ားမ်ားနဲ႔ ႀကိဳေသာက္လို႔ကေတာ့ အဆီတက္သလား မေမးပါနဲ႔။ တက္လိုက္မယ့္ျဖစ္ျခင္း တက္ တက္ တက္ ျဖစ္ေနပါမယ္။ ဒါေၾကာင့္ ပိန္သူေတြ၊ လႈပ္ရွားေနသူေတြကေတာ့ နို႔ကို ႀကိဳေသာက္လို႔ရပါတယ္။
ဝမွာေၾကာက္တဲ့သူေတြကေတာ့ အဆီေလ်ာ့နို႔ low fat milkေတြ ေသာက္ပါလို႔ အႀကံေပးပါရေစ။

ေဒါက္တာယမင္း(ေဆး ၁)