အိပ္ခ်င္စိတ္ကိုျဖစ္ေပၚလာေစမယ့္ ၄-၇-၈ နည္းလမ္း

လူအေတာ္မ်ားမ်ားဟာ စိတ္ဖိစီးမႈေၾကာင့္ျဖစ္ေစ၊ မ်က္စိေၾကာင္တာေၾကာင့္ျဖစ္ေစ အိပ္မရတာကိုၾကံဳဖူးၾကမွာပါ။ ဒီလိုအိပ္မရတဲ့ညေတြ နည္းသြားေစဖို႔အတြက္ ၄-၇-၈ ဆိုတဲ့ သဘာဝနည္းလမ္းေလးတစ္ခုနဲ႔မိတ္ဆက္ေပးပါရေစ။

ဒီနည္းလမ္းကိုေတာ့ အေမရိကန္ႏိုင္ငံ၊ အရီဇိုးနားတကၠသိုလ္မွ ေဒါက္တာ အင္ဒ႐ူး ေဝးလ္ ဆိုသူကတီထြင္ခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ သူဟာ အိပ္စက္ျခင္းကိုအထူးျပဳေလ့လာေနတဲ့ပါရဂူတစ္ဦးျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕လူနာေတြကို ဒီနည္းလမ္းေလးနဲ႔စမ္းသပ္ၿပီး အိပ္စက္ေစတဲ့အခါမွာ အတိုင္းအတာတစ္ခုထိေအာင္ျမင္မႈရ႐ွိခဲ့တာကို ေတြ႔ရပါတယ္။

“၄” ဆိုတာကေတာ့ အသက္ကိုေလးစကၠန္႔ၾကာေအာင္႐ွဴသြင္းျခင္းကိုဆိုလိုပါတယ္။ အဲဒီေနာက္မွာေတာ့ အသက္ကို “၇”စကၠန္႔ၾကာေအာင္ ေအာင့္ထားေပးရမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးတဲ့အခါမွာ “၈” စကၠန္႔ၾကာေအာင္အသက္ကို႐ွဴထုတ္ရမွာပါ။ ဒီလုပ္ငန္းစဥ္ေလးဟာ အားလံုးေပါင္း ၁၉ စကၠန္႔ၾကာပါမယ္။ ဒီအတိုင္း အားလံုးေပါင္း အႀကိမ္ေရ ေလးခါျပဳလုပ္ေပးၿပီးတဲ့အခါမွာေတာ့ သင့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ဟာ ေအာက္စီဂ်င္အျပည့္အဝရ႐ွိၿပီး အနားယူျခင္းရဲ႕အရသာကို ျပည့္ျပည့္ဝဝရ႐ွိၿပီျဖစ္လို႔ အိပ္ခ်င္စိတ္ကိုပိုမိုျဖစ္လာေစမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။

ေမတၱာျဖင့္

စိုင္းျမတ္သူ